Lieknėjimas nekeičiant maitinimosi įpročių

Lieknėjimas yra ilgas ir sunkus procesas. Jis reikalauja nemažai valios pastangų, artimųjų palaikymo, gyvenimo būdo pasikeitimų bei maitinimosi įpročių keitimo. Iš karto reikia atskirti svorio metimą ir badavimą, kuris yra ne tik kad neveiksmingas, bet ir žalingas kiekvieno žmogaus organizmui. Prieš nusprendžiant galutinai dėl svorio metimo, reikia suprasti šiuos tris dalykus:

  1. Lieknėjimas prasideda nuo gyvenimo būdo pasikeitimų. Pakeisti esamą gyvenimo būdą gali būti labai sudėtinga, todėl bus reikalinga šeimos narių pagalba. Kas yra gyvenimo būdo pakeitimas? Tai buvimas gryname ore, tam tikrų žalingų įpročių atsisakymas – rūkymas, alkoholis, ėjimas vėlai miegoti – pagrindiniai lieknėjimo priešai, kuriuos reiks išguiti iš savo gyvenimo.
  2. Svorio metimas įmanomas tik esant fiziniam aktyvumui. Neužtenka laikytis dietos ir eiti miegoti anksčiau ar mesti rūkyti. Reikia nuolatos judėti. Mieste tai ypač sudėtinga, kadangi automobilis yra ne tik naudingas daiktas, bet ir įprotis. 500-1000 metrų atstumas nuo namų iki parduotuvės turėtų būti įveikiamas pėsčiomis bet kokiu oru, o ne automobiliu. 4 aukštas pasiekiamas ne liftu, o pėsčiomis, šuo užvedamas ne už namo, o su juo pabėgama 2-3 kilometrus po apylinkes tiek ryte, tiek vakare. Aišku, pravartu lankytis sporto klube, plaukimo baseine, nuotykių parkuose ir t.t.
  3. Tinkama mityba yra svorio metimo kertinis akmuo. Esame pripratę ne prie tam tikrų maisto produktų, o prie prikišto skrandžio. Šios ydos atsisakyti yra sunkiausia, kai namuose pilnas šaldytuvas dešros, koldūnų, kumpio, kaimiškų lašinių, o rūsyje stovi pilnas maišas bulvių. Maitinimosi įpročiai prisideda prie mūsų antsvorio auginimo, todėl tinkamai juos sureguliavę galime iš karto stebėti rezultatus.

Visi trys dalykai žmogui yra gana skausmingi (ne tiesiogine prasme), nes atsikratyti jų ne taip parasta. Jei gyvenimo būdo pakeisti negalima taip paprastai pakeisti, tai aktyvumas ir mitybos įpročiai gali būti daug lengviau koreguojami.

Norime pristatyti maistą, kuris iš esmės nepakeis jūsų maitinimosi įpročių. Modifast specialus mažo kaloringumo maistas yra sotus, tačiau turi mažai kalorijų. Jį vartodami 1-2 mėnesius ir aktyviai sportuodami iš karto pajusite, kaip mąžta jūsų svoris, o savijauta gerėja.

Modifast specialus maistas yra ne maisto papildai, kurie vartojami su reguliariu maistu siekiant atstatyti prarastą energiją ar pagreitinti tam tikrus procesus organizme. Modifast yra toks pats maistas – pieno kokteiliai, sriubos, jogurtai, pudingai, mažo kaloringumo batonėliai. Šie produktai padeda lengviau pakeisti maitinimosi įpročius, žmogus pradeda reguliariau maitintis, valgyti mažesnėmis porcijomis, pradingsta užkandžiavimo įprotis. Ryte valgomą jogurtą pakeitus mažo kaloringumo Modifast jogurtu, organizmas gaus mažiau kalorijų. Esant didesniam fiziniam aktyvumui, organizmas sudegins daugiau kalorijų, reiškia papildomą energiją ims iš riebalinio sluoksnio, kuris yra susidaręs dėl nejudraus gyvenimo būdo ar per daug maisto.

Modifast maistas yra vartojamas nedidelėmis porcijomis, nes yra be galo sotus, todėl per 1-2 mėnesių vartojimo kursą susitraukia ir skrandis. Vėl grįžus prie savo senos ydingos dietos, daug maisto paprasčiausiai nesuvalgysite, nes skrandis bus sumažėjęs.

Lieknėjimas su Modifast – vienas iš efektyviausių svorio metimo būdų.

Išbandykite patys.

Lieknėjimas be kančių ir streso

Lieknėjimas su stresu ir nemalonia savijauta yra savaime neveiksminga svorio metimo taktika. Stresuodamas žmogus prastai jaučiasi, blogai išsimiega, negali normaliai dirbti, tampa išsiblaškęs. Viso to neturi būti lieknėjimo procese. Svorio metimas yra susijęs su gyvenimo būdo pasikeitimu. Jūs dabar turite elgtis taip, kad savijauta visada būtų gera, o ne nuolatos kažko bijoti, dėl kažko nerimauti. Kažkada per televiziją rodė realybės šou apie svorio metimą, kurio metu dalyviai numetė daug kilogramų, o iš karto po šou juos vėl priaugo, kilo įvairių komplikacijų. Tiesiog buvo persistengta su tempais, nors viskas b uvo daroma ten teisingai.

Lieknėjimas dėl streso reiškia, kad jūsų gyvenime turi atsirasti vietos fiziniam aktyvumui. Pakelti 100 kilogramų svarmenį vieną kartą yra didelis stresas. Pakelti 10 kilogramų svarmenį 10 kartų – jokio streso, o rezultatas dar net ir geresnis. Sportinis aktyvumas nereiškia, kad turite pasidaryti raumenų kalnai ir iš karto pulti konkuruoti su Žydrūnu Savicku… Fizinis aktyvumas gali teikti malonumą. Pirmiausiai kai kur atsisakykite automobilio paslaugų. Iki parduotuvės 1 kilometras? Tai 15 minučių pėsčiomis. Važiuodami tą kilometrą ir papuolę į nedidelį kamštį sugaišite daugiau laiko, tad kam kankinti tą mašiną ir prisidėti prie oro teršimo? Maukitės patogius batus, ant pečių – talpią kuprinę, renkitės šiltais rūbais ir pirmyn. Nuėję 1 kilometrą sudeginsite šiek tiek kalorijų, dar apie kilometrą suvaikščiosite tarp parduotuvės lentynų, tada grįšite. Per valandą laiko suvaikščiosite 3 kilometrus be jokio streso. Vaikščiojant dirba labai daug raumenų, ypač kojų ir pilvo, tad šis būdas labai tinka tiek vyrams, tiek moterims, kuriems svorio metimas tapo nauju gyvenimo tikslu.

Vaikščioti ar laipioti dažniau laiptais (labai gerai užpakalio ir pilvo sritims) nepakanka. Lieknėjimas be mitybos reguliavimo neįsivaizduojamas. Vien tik vaikščiodami užsiauginsite raumenis po savo riebaliniu sluoksniu, o nuo to svoris dar daugiau padidės, nes “lašiniai” sveria mažiau už raumenis. Reikia priversti organizmą vartoti sukauptas atsargas. Tai padaryti galima neduodant pakankamai kalorijų su maistu. Vartojant paprastą maistą tai reiškia badavimą. Badavimas tiek realiai, tiek pasąmonėje yra savęs kankinimas, labai nemaloni procedūra, tad vėl susiduriame su stresu.

Lieknėjimas vartojant specialų mažo kaloringumo maistą jokio streso nesukelia, nes suvalgę nedidelį indelį jogurto jaučiatės sotūs kelias valandas, tuo tarpu organizmas gauna labai mažai kalorijų ir nori nenori pradeda naudoti sukauptas atsargas. Žinoma, reikia išgerti per dieną 3 litrus vandens. Geriant šiltą vandenį prieš miegą net galite apgauti skrandį, kad nesate alkani. Tai studentiškas metodas, tačiau jame yra dalis tiesos.

Modifast specialus maistas, vartojamas 1-2 mėnesius vietoj įprasto kaloringo maisto gali padėti numesti keletą kilogramų. Maža to, jį vartojant 2-3 mėnesius, skrandis susitraukia, tad ir norėdami ten nesukišite 3 cepelinų ar 2 karbonadų – jie paprasčiausiai ten netilps. Modifast maistą sudaro tradicinių patiekalų pakaitalai – jogurtas, pieno kokteilis, sriuba, javų dribsnių batonėliai, pudingai. Jie ypač sotūs, tad suvalgę nedaug vis tiek jausitės sotūs. Beliks tik pasportuoti ir atsisakyti kai kurių žalingų įpročių.

Lieknėjimas valgant skanų maistą

Visi norime būti gražūs ir patrauklūs tiek sau, tiek į mus žiūrintiems aplinkiniams. Gražūs tie norai, bet reikia veikti konkrečiai, užuot ir toliau tuščiai svajojus. Vyrai ir moterys visame pasaulyje nepriklausomai nuo amžiau, išsilavinimo ir socialinės padėties bando numesti svorio. Dėl to daugelis yra pasiryžę pakeisti gyvenimo stilių ir rutiną, kuri, beje, labiausiai padeda nutukti. Egzistuoja daugybė būdų sulieknėti, tačiau lieknėjimas valgant skaniai yra vienas iš populiariausių.

Lieknėjimas valgant skanų specialios paskirties maistą dažniausiai pasirenkamas dėl nenoro atsisakyti įprasto raciono. Žmonės tiesiog pakeičia vienus savo maisto produktus kitais – turinčiais daug mažiau kalorijų, tačiau suteikiančiais sotumo jausmą. Tokie specialūs produktai yra Modifast iš Prancūzijos – jogurtai, pudingai, gėrimai ir kokteiliai, sriubos, įvairių skonių batonėliai.

Kas tai per dieta? Viskas labai paprasta. Pirmomis savaitėmis tam tikri įprastiniai produktai keičiami specialiais sumažinto kaloringumo maisto produktais. Jei jūsų pusryčiai – sumuštinis su dešra, kiaušinienė ar panašiai, jis pakeičiamas į paprastą pieno kokteilį, jogurtą ar pudingą. Pietums paprastai valgote du patiekalus, kurių vienas yra sriuba. Čia gali būti sudėtingiau, nes dietinio kotleto ar kepsnio nėra. Sriuba yra be galo soti, taigi vietoj antrojo patiekalo galima suvalgyti tiesiog desertą – javų batonėlį. Po poros valandų galima suvalgyti dar vieną batonėlį arba išgerti pieno kokteilį. Vakarienei gali būti sriuba arba jogurtas. Tokiu būdu maitinantis 1-2 mėnesius organizmas gauna mažiau kalorijų ir mažesnes porcijas maisto, o skrandis tuo tarpu susitraukia. Iš pat pradžių yra rekomenduojama pakeisti ne visus savo patiekalus, tačiau su laiku visas maistas turėtų būti keičiamas į Modifast. Toks maitinimasis gali trukti nuo dviejų savaičių iki 2 mėnesių, po kurių jau galima stebėti rezultatus.

Svorio metimas  – sudėtingas procesas, susidedantis ne vien tik iš mitybos. Lieknėjimas reikalauja pakeisti esamą gyvenimo tempą ir įpročius, o tai reikalauja nemažai valios pastangų. Kita svarbi sąlyga siekiant numesti svorio – aktyvesnis gyvenimo būdas. Kalorijos žmogaus organizme deginamos tik esant intensyviems raumenų veiksmams. Jei visa diena praleidžiama kėdėje sėdint, niekur nevaikštoma ir nesportuojama, deja toks svorio metimo rezultatai ne taip geritai pastebimi. Gyvenimo būdo keitimas yra irgi labai svarbu, nes, norint numesti svorį, reikia peržiūrėti savo rutiną – keisti miego laiką, atsisakyti kai kurių žalingų įpročių, daugiau laiko leisti lauke, grūdintis, gerti daug daugiau skysčių. Lieknėjimas, valgant specialų maistą, yra tik pati pradžia ir tik trečdalis darbo, kurį reikės atlikti viso proceso metu.

Lieknėjimas, valgant skanų maistą, yra linksmoji dalis, kurią pradėjus, reikės dar pasistengti, nes noras prisiryti, kiek telpa yra labai stiprus. Bus reikalinga ir aplinkinių pagalba. Ne tik prašymas nevaišinti šokoladu ar sumuštiniais, bet ir nuolatinė moralinė parama laikantis dietos. Svoris nemetamas su lengvabūdiškomis mintimis. Žmogus turi degti savo noru pasikeisti savo išvaizdą ir gyvenimo būdą, priešingu atveju po skanaus maisto pavartojimo vėl bus sugrįžtma prie senų maitinimosi įpročių. Geriausiai savo valios stiprybę pasitikrinti, klausantis kitų žmonių istorijų, kaip lieknėjimas ir svorio metimas pakeitė jų gyvenimus į teigiamą pusę. Patikėkit, sėkmės istorijos užkrečia, pasiklausius jų, tikrai noris pačiam imtis kažko konkretaus, ne tik pasižadėti sau nuo kito mėnesio pradžios laikytis dietos ir mesti svorį.

Lieknėjimas

Lieknėjimas, vartojant Modifast specifinį maistą, yra fiziologiškai ir psichologiškai patraukliausias būdas sulieknėti. Žmogaus organizmas gauna visas reikalingas maistines medžiagas, mikroelementus bei vitaminus su Modifast. Taigi organizmo atstatomosios funkcijos beveik nenukenčia. Tuo pačiu smegenys gauna signalą apie kraujo mikroelementų sudėtį, kad ji yra normos ribose.

Smegenų alkio centrai negauna dirgiklio iš kraujo, organizmas yra prisotintas. Žmogus, nejausdamas alkio, yra ramesnis, taigi galima lieknėti lengvai.

Prenumeruoti

Būkite informuoti apie kiekvieną naują įrašą el. paštu